Hírek
2012. Augusztus 17. 05:00, péntek |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Kár temetni az e-mail marketinget

Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, amelyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Azt, hogy ez nincs így, mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy szinte valamennyi közösségi oldalon e-mail címet kérnek a regisztrációhoz - írja elemzésében a terület egyik szakértője.
„Egyelőre sem a Facebook, sem más közösségi média nem képes átvenni az e-mail szerepét. Azt sem lehet figyelmen kívül hagyni, hogy ma Magyarországon az internetezők 93 százalékának van e-mail címe” – adott hangot véleményének Koncz Gábor gazdasági informatikus, a Protopmail e-mail marketing szoftvert fejlesztő Zseron Kft. egyik tulajdonosa.
Tény, hogy az e-mail marketing az elmúlt években rohamos változásokon ment át és a fejlődés töretlenül folytatódik. Egyre alaposabb felkészültség kell a sikerhez, azonban a technikai lehetőségek is sokkal bővebbek.
Óriási lehetőségek az integrációban
„A közösségi marketing és az e-mail marketing integrációjában óriási lehetőségek rejlenek. Valójában a kérdés nem az, hogy vajon az e-mial marketing vagy a közösségi marketing-e a hatékonyabb. A két eszköz integrációja jelenti a megoldást. A közösségi média adatait és információit fel lehet használni e-mail marketing célokra is, hiszen a közösségi médiának köszönhetően nagyon sok felhasználói információhoz, szokáshoz juthatunk hozzá, melynek segítségével az e-mail marketing kampányok is személyesebbek, testreszabottabbak lehetnek” - mondta Balogh Gabriella a ZSERON marketing szakértője.
Hozzátette: megfigyelhető egyfajta természetesen kialakult szereposztás a platformok között. Míg a közösségi médiában nem szeretik a közösség tagjai a közvetlen ajánlatokat, addig az e-mail kiváló eszköz az ajánlatok célba juttatására. Azonban a közösségi médiában épített kapcsolat jelentősen javítja a konverziót; azaz az ajánlatok és a megrendelések arányát.
Új terület a mobilon levelezők tábora
Új kihívások elé állítja az e-mail marketinget az e-mail kampányok mobilplatformra való optimalizálása. Az okos telefonok megjelenésével megnőtt a mobil internetezők aránya és egyre többen leveleznek rendszeresen mobilon, amire meg kell találni a megfelelő e-mail marketing megoldásokat: mások az olvasási szokások, más az üzenetek hossza és másnak kell lenni az ajánlatoknak is. De ezen a területen még több a kérdés, mint a válasz.
„Kár lenne még temetni az e-mail marketinget a közösségi média térnyerése miatt. Inkább házasítani kell a kettőt, mert az integrált megoldás ígérkezik ma a legeredményesebbnek” – összegezte véleményét Koncz Gábor.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Július 03. 07:34, csütörtök | Belföld
Mávinform: hosszabb a menetidő a győri fővonalon
Késésekre kell számítani kedd délután a győri vasúti fővonalon, ahol egy műszaki hibás vonat okozott fennakadást.
2025. Július 03. 07:32, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor: a kormány elfogadta a 3 százalékos otthonteremtési hitelprogramot
A kormány elfogadta a 3 százalékos otthonteremtési hitelprogramot, az új támogatást mindenki igénybe veheti, aki az első saját lakását vagy házát szeretné megvenni -
2025. Július 03. 07:31, csütörtök | Belföld
Szijjártó Péter: a határ a csillagos ég Magyarország és az Egyesült Államok kapcsolatában
Az elmúlt hónapok során sikerült megteremteni az amerikai-magyar kapcsolatok új aranykorának stabil alapjait, Donald Trump elnök hivatalba lépése óta a barátság felváltotta a kioktatást, a vádaskodást és a megbélyegzést
2025. Július 02. 07:51, szerda | Belföld
Száz mozdonyt szerez be a MÁV 2026 végéig, ebből harminc már megérkezett
Jövő év végéig összesen 100 korszerű mozdonnyal bővül a MÁV személyszállítási flottája, ebből már 30 megérkezett és közülük 24 forgalomba is állt