Városlista
2020. február 28, péntek - Elemér

Hírek

2017. Szeptember 26. 12:03, kedd | PR

Új arculat és kommunikáció a Jánosik Kft—nél

Új arculat és kommunikáció a Jánosik Kft—nél

A Jánosik és Társai Kft. 2015-ben nagyvállalattá vált, amelyet megmutat, arculatában és kommunikációjában is . Új marketing igazgató, Szabó Gábor került a vállalathoz. Az elvégzett munkáról ő adott tájékoztatót.

Új ügynökséggel szerződtek. Célul tűzték ki, hogy a marketing és a kommunikáció eszközeivel, még hitelesebbé tegyék a vállalatot a dolgozók szemében. Magyarországon a takarítás üzletágban piacvezető cég nemzetközi piacra lép. A nemzetközi terjeszkedést elősegítve, szükségessé vált egy nemzetközi szintű arculat elkészítése is.
Az új arculat elkészítésével elérték, hogy az hűen tükrözze a vállalat nagyságát és az általuk végzett munka minőségét. Megőrizték a Jánosik logó főbb stílusjegyeit. Ennek köszönhetően nem egy teljesen új logó alkottak, hanem a régit letisztították, felfrissítették, így megfelel a mai kor elvárásainak. Szimbólumként visszakerült az iránytű, amely fontos szerepet játszik a tulajdonos életében.

A kommunikációval tovább erősítik a piaci pozícióikat és megmutják a márka értékét. A dolgozói igények felmérését követően elkészítették a Jánosik Kft. stratégiáját és ehhez igazították a jelenleg használt kommunikációs felületeket és azok tartalmát. Ennek köszönhetően bevezették 2017-ben a facebook, linkedin, instagram, belső újság, belső hírlevél kommunikációs felületeket, és teljesen megújították a Jánosik és Társai Kft. weboldalát. Mindezekkel különböző célcsoportok megszólítását érik el. Munkáltatói márkát építve elengedhetetlennek tartják, hogy dolgozóik első kézből informálódhassanak a vállalat projektjeiről, eseményeiről. A dolgozói elégedettség növelés érdekében hozták létre a belső újságot és -hírlevelet. Hisznek benne, hogy ha a dolgozóiknak hiteles információ áll rendelkezésükre a cégről, akkor az növeli kötődésüket a vállalathoz. Szakmai körökben népszerű Linkedln oldalon, mutatják be üzletág igazgatóikat és az üzletágak szakmai részleteit. A Linkedln-en történő kommunikációjuk célja a szakmai elismertség növelés. A vállalat facebookon megjelenő kommunikációjával többnyire imázs építés a céljuk. Emellett kiváló lehetőséget biztosít számukra, hogy segítse a sales és a toborzási kampányaikat. Az instagram kommunikációs felületen szeretnék, hogy dolgozóik betekinthessenek a Jánosik Kft. belső életébe, hangulatába. Nem utolsósorban szeretnék, hogy egy fiatalabb generáció körében keltsenek érdeklődést a cég iránt. A jelenlegi dolgozók megtartása és újak megnyerése a fő cél. Az új kommunikációs és marketing stratégiának is köszönhető, hogy a közelmúltban elnyerték a MagyarBrands és a Superbrands díjakat is – mondta Szabó Gábor.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Február 13. 11:59, csütörtök | PR

Új gasztroenterológiai szakrendelőt épített a Jánosik Kft.

Nyílt közbeszerzési eljáráson nyerte el a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház gasztroenterológiai szakrendelőinek építését a Jánosik és Társai Kft.

2019. December 20. 14:28, péntek | PR

Közkívánatra: 2020-ban tovább dübörög az Open Road Fest

Hazánk legnagyobb motoros és zenei fesztiválja az Open Road Fest 2020. június 10. és 14. között kerül megrendezésre Alsóörsön.

2019. December 12. 14:45, csütörtök | PR

2020-ban ismét Alsóörs ad otthont az Open Road Festnek

Hazánk legnagyobb motoros és zenei fesztiválja az Open Road Fest 2020. június 10. és 14. között kerül megrendezésre Alsóörsön a Pelso Campingben.

2020. Február 28. 08:43, péntek | Belföld

Orbán Viktor: Nagy a valószínűsége, hogy a koronavírus megjelenik Magyarországon

Nagy a valószínűsége annak, hogy a koronavírus megjelenik Magyarországon is, mi erre készülünk, akkor is, ha most még nem tudunk ilyen megbetegedésről. Fel kell készülni a védekezésre